Sivut

keskiviikko 4. syyskuuta 2013

Kiitos Seattle

Vika ilta... Vastahan minä lähdin kotoa syyskuun 4. 2012.

Au pair -vuoteni on lopuillaan. Vuosi on ollut mielettömän ja äärettömän huikea. En vaihtaisi mihinkään.  Paljon, paljon olen kokenut ja nähnyt. Ehkä vähän kasvanut ihmisenä. Haikeaa on jättää tämä elämä ja maailma taakse ja suunnata kohti uutta lukua elämässä.

Viimeisin viikonloppu kului Good bye -illallisten merkeissä ja viimeinen päivä kului pakkaamisessa. Sain kuin sainkin kaikki tavarat mahtumaan ja painorajoituksiin! Hyvä minä! Sunnuntaina jo herkistelin ihan kyyneliin asti, kun luin jäähyväiskortteja. Huomen aamu voi myös olla vaikea. On vaan haikeaa ja surullista jättää mölyapinat, Harper, host-vanhemmat, naapurit, kaverit, joukkue ja koko Seattle taakse. Onhan tästä kuitenkin ehtinyt tulla jo koti minulle.

En kuitenkaan suuntaa nenääni aivan vielä kotiin. Suuntaan sen Washington DC:hen, New Yorkiin ja Philadelphiaan. Tulen kyllä vähän myöhemmin kotiin! Kiva päästä reissuun taas! :)

Käsittämättömän kiitollinen olen koko vuodesta. Kaikista tapahtumista ja ihmisistä ja paikoista. En kuitenkaan sano hyvästejä tänne, koska en minä täältä kokonaan lähde ikinä. Vaikka en paikalla fyysisesti olisikaan, osa sydämestä kuuluu tämän jälkeen aina tänne ja aivan varmasti tulen vierailemaan täällä vielä ja pitämään yhteyttä näihin mahtaviin ihmisiin, joita olen tavannut. Sanon vain heippa!

Kiitos ja heippa Seattle! Apinat ja Otteliina kuittaavat!


2 kommenttia:

  1. Täällä odottaakin sitten erilainen apinaLAUMA! Tervetuloa kotiin :) T: Sari

    VastaaPoista
  2. Odotan innolla sitä laumaa! :)

    VastaaPoista